ページ

2012年1月11日水曜日

優雅寧静的小旅館ー奈良倶楽部

新婚旅行でご宿泊下さった台湾のお客様よりメールをいただきました。



Dear NARACLUB:

Hello, we were guests from Taiwan in your beautiful little hotel .
For being a well cared for guest, we had a real unforgettable honey moon in Nara.
Out for my gratitude, I tried to recommend Naraclub by painting and brief article in my blog, here is the web site:
http://www.wretch.cc/blog/zappacat/6870634

The effect is that we had a long trip from Kobe to Nara club, the hostess treated us not only politely but also warmly, the room was clean and elegant, and food was healthy and tasty, etc.
Nara is such a beautiful city; I think one day we will be back, at any rate.

かわいいイラストで描かれたブログ。
奈良倶楽部に到着した場面やチェックインの様子
(写真のマスコット鹿さんも登場していましたよ)
お部屋でお休みのところと翌日の朝食風景など
中国語がわからなくても何だか親しみやすくて
ユーモアのセンスが溢れていてちょっと感動しました。
どうもありがとうございました!
再请不知不觉去奈良。感謝。

::

先週末にご宿泊のお客さまからも心温まるメールをいただき
昨日は「心の励み」をたくさんいただいた一日でした。
(Fさま、どうもありがとうございました。)